Carina, l'assistent virtual que contesta preguntes bàsiques sobre el coronavirus

Carina, el asistente virtual que contesta preguntas básicas sobre el coronavirus
  30/03/2020

L'empresa 1MillionBot ha cedit a les administracions públiques, de manera gratuïta, el Chatbot Carina. Es tracta d'una assistent virtual intel·ligent que contesta preguntes bàsiques sobre el brot del coronavirus, és a dir, la seva forma de contagi, els símptomes, les mesures de precaució, etc. Aquest servei està ja disponible en la pàgina web de l'Ajuntament de Calp, www.calp.es. Segons comenten fonts oficials, Carina és capaç de respondre a més del 88% de les consultes i cada dia amplia la seva capacitat per a donar resposta a preguntes més complexes.

Carina extrau la seva informació de fonts oficials, com l'Organització Mundial de la Salut, el Ministeri de Sanitat i el Centre per al Control i la Prevenció de Malalties, i d'articles científics. La informació s'actualitza dia a dia sense intervenció humana. L'objectiu és mantenir informada a la ciutadania i, d'aquesta manera, pal·liar la saturació dels telèfons d'informació.

<<< Tornar a la portada