La nova App de Marina Salut per a gestionar les cites
El Departament de Salut de Dénia ha habilitat una aplicació informàtica que permet als usuaris consultar les seues cites des de qualsevol dispositiu mòbil. Amb el nom de Taulell Virtual MS, ofereix la possibilitat de visualitzar les cites i proves pendents amb l'especialista.
Així mateix, l'aplicació envia una notificació el dia d'abans de la cita amb l'hora i el lloc per a recordar-li a l'usuari els detalls de la visita amb l'especialista. En cas que es reprograme o cancel·le la cita, l'usuari també rebrà una alerta en el mòbil, encara que l'app estiga tancada.
A més, l'aplicació presta la funcionalitat de contactar de manera directa amb un operador a través de Telegram, ChatWeb o Whatsapp per a resoldre dubtes relacionats amb els processos administratius o gestionar cites.
L'objectiu és que les persones puguen consultar, en qualsevol moment, les seues cites pendents, facilitar l'accés, agilitar els tràmits i proporcionar un contacte directe i de qualitat amb el departament de gestió del pacient del Departament de Salut de Dénia mitjançant els diferents canals disponibles.
Per a poder realitzar les gestions, els usuaris han de baixar-se l'App des de l'Apple Store o des del Play Store, en funció del sistema operatiu del seu dispositiu mòbil. Una vegada descarregada l'aplicació, han de registrar-se mitjançant el seu número SIP i data de naixement. A continuació, rebran un codi en el seu mòbil amb la contrasenya que han d'introduir i finalment el sistema els demanarà una contrasenya nova.