Supermercats masymas primarà amb 200 euros als seus empleats pel seu esforç contra la crisi sanitària

Supermercats masymas primará con 200 euros a sus empleados por su esfuerzo contra la crisis sanitaria
  26/03/2020

La direcció de Supermercats masymas ha notificat als seus empleats que en aquestes dates percebran un complement salarial de 200 euros “com a reconeixement al gran esforç i la sobrecàrrega de treball que han hagut d'afrontar des de l'esclat de la crisi del *COVID-19”. En total són més de 2.500 empleats que es beneficiaran d'aquesta mesura, repartits en 125 establiments que s'estenen per tota la Comunitat Valenciana i Murcia.

Si bé “la cara més visible d'aqueix major esforç per la crisi del coronavirus ha sigut el personal de les botigues, la veritat és que ha recaigut igualment en tots els departaments de l'empresa -oficines, personal, logística, transport, aprovisionament, etc.-, tant per a garantir el proveïment en tots els seus establiments com per a implementar en aquests amb la màxima celeritat mesures addicionals de seguretat per a clients i empleats”, asseguren des de l'empresa.

En el comunicat intern, el director general de la cadena, José Juan Fornés, ha agraït personalment l'enorme treball de tota la plantilla “més enllà de la seua obligació professional”, subratllant “el sentit de la responsabilitat social que han demostrat en un moment en què els nostres clients i la societat en general ens necessitaven especialment”.

L'afluència massiva de clients en els supermercats de la cadena es va iniciar dies abans de l'establiment de l'estat d'alarma per part del Govern, provocant situacions d'aglomeració i compres compulsives de determinats productes, situació que s'ha anat normalitzant amb el pas dels dies. Des del primer moment l'empresa va reaccionar garantint el proveïment, fent una crida a la tranquil·litat i instant a la responsabilitat social per a no fer apilament de productes.

Paral·lelament, va adoptar mesures addicionals a les botigues per a un millor control de la situació i per a una major prevenció del contagi tant per a clients com empleats. Mesures com a reducció de l'horari d'obertura, control del ritme d'entrada i de l'aforament, reforçament de la neteja, instal·lació de mampares en les caixes, entre altres.

<<< Tornar a la portada