Regidoria de Comerç i Creama i associació de comerciants presenten la campanya de reactivació Corona’t a Pego
L’aposta de l’Ajuntament de Pego i de l’associació Comerç de Pego per promocionar el sector des del punt de vista de la sostenibilitat ha agafat un altra dimensió arrel de la pandèmia del COVID, amb la campanya de reactivació econòmica Corona’t a Pego.
Segons ha explicat el responsable municipal de l’àrea de promoció econòmica,Ricardo Sendra, s’ha tractat d’aprofitar el joc de paraules del que hem viscut aquest dies dins del confinament per a motivar a la potencial clientela del sector, per a fer-se més visible des de la perspectiva de la seguretat. “Aquest moment és important pel sector que l’Ajuntament, des de la Regidoria de Comerç i Creama recolze la imatge que al teixit comercial de proximitat està tot per a cobrir les necessitats i amb això donar-li vida” ha manifestat Ricardo Sendra, per a incidir en la necessitat de fer-ho compatible amb el respecte al medi ambient que s’ha posat de relleu en les darreres campanyes.
L’Ajuntament ha posat unes bosses de cotó orgànic que compleixen la normativa ODS de la Unió Europea a disposició de l’associació Comerç de Pego com a reclam del kit de prevenció del coronavirus amb que el col·lectiu premiarà la participació en l’enquesta on-line que ha estat el punt d’arrancada per a afrontar la reactivació del sector polsant l’opinió del client habitual o potencial. Segons el president de Comerç de Pego, Jacob González, dins d’uns paràmetres susceptibles per a que les diferents accions es perllongaren en el temps donada la incertesa de la duració de l’actual situació socioeconòmica.