Aqualia reobri les seues oficines d'atenció al client de Dénia
Es recomana als clients que es desplacen només en els casos estrictament necessaris
Dins del procés de reobertura gradual de les seues oficines d'atenció al client, Aqualia informa que l'oficina d'atenció al client de Dénia està a la disposició dels ciutadans des de dilluns passat per a la realització de les diferents gestions. La companyia apel·la a la responsabilitat dels usuaris perquè acudisquen únicament en aquells casos en els quals siga estrictament necessari. Aqualia manté actius tots els seus canals d'atenció telemàtica que es poden consultar en la seua pàgina web (www.aqualia.com).
Les oficines s'han obert després d'un procés d'adequació de les instal·lacions i aplicació de totes les mesures de protecció i higiene necessàries recomanades per les autoritats sanitàries per a evitar riscos, tant per al personal dels serveis com per als usuaris.
L'horari és de dilluns a divendres, de 9 a 13 h. L'atenció als ciutadans es realitza en els horaris habituals, amb prioritat en l'atenció als majors de 65 anys, en la primera hora d'atenció al públic.
Aqualia recomana als clients la utilització de màscara per a accedir a les oficines. Per a la higiene i protecció a l'interior de les oficines, l'empresa ha disposat dispensadors d'hidrogel, mocadors d'un sol ús i papereres especials. A més s'hauran de respectar els dos metres de distanciament físic al que ajudarà la senyalització col·locada per l'empresa en les seues les instal·lacions.
L'empresa agraeix als ciutadans que es desplacen només per a tràmits urgents i que per a la resta de les qüestions continuen utilitzant les altres vies de comunicació i atenció disponibles. Des de l'inici de la crisi sanitària l'empresa ha reforçat els canals telemàtics d'atenció a l'usuari, Aqualia Contact, amb diverses vies de comunicació telemàtica: pàgina web, oficina virtual, Centre d'Atenció al Client (CAC), app (Aqualia Contact), i canal Twitter d'atenció al client (@aqualiacontact).
Aqualia desitja transmetre que continuarà prestant el servei amb plena dedicació per a mantindre l'habitual nivell exigit pels seus clients. La companyia lamenta les incomoditats que la disposició provisional de les oficines, derivades de l'actual situació d'alerta sanitària, puguen ocasionar als usuaris del servei.