Baleària llança un nou club de fidelització amb recompenses i avantatges exclusius per als socis
La naviliera Baleària ha posat en marxa un nou programa de fidelització, que permet obtindre recompenses pels seus viatges mitjançant un sistema de punts, a més d'accedir a ofertes i avantatges exclusius. Actualment, els diferents programes de fidelització de la naviliera compten amb més de 125.000 socis, que passen a formar part del nou Baleària Club en algun dels seus tres nivells (Basic, Premium i Exclusivament), segons els punts obtinguts en els últims 18 mesos.
En donar-se d'alta, els nous socis de Baleària Club rebran 100 punts de benvinguda, i cada vegada que viatgen aniran sumant punts, depenent de la ruta i del nivell que tinguen dins del club. D'altra banda, els passatgers que viatgen amb cotxe acumularan més punts i s'oferiran punts addicionals en les reserves d'anada i volta, amb mascotes o amb consumició a bord.
Amb els punts obtinguts, els passatgers poden obtindre recompenses tant vinculades a Baleària (menjars o descomptes a bord, wifi gratuïta, ofertes exclusives o descomptes en les reserves, entre altres) com a tercers (avantatges i descomptes en Netflix, Spotify, Amazon, Decatlhon, Repsol, Cinesa, Glovo...). A més, també se'ls ofereix l'opció de canviar els seus punts per donatius a entitats socials i mediambientals amb les quals col·labora la Fundació Baleària. Les recompenses ofertes exclusives i avantatges es personalitzen per a cada soci segons les seues preferències i rutes habituals.