Baleària posa en marxa l'enviament de targeta d'embarcament mitjançant WhatsApp
Baleària ha incorporat el servei de missatgeria instantània WhatsApp com a nou canal d'informació als seus clients, i és la primera naviliera espanyola que envia les targetes d'embarque als seus passatgers a través d'aquesta aplicació. Aquesta és una de les mesures de seguretat que ha implantat la naviliera en relació amb l'alerta sanitària, ja que evita els passatgers tinguen passar per la taquilla, la qual cosa ajuda a mantindre la distància social i redueix el risc d'aglomeracions.
La naviliera utilitzarà WhatsApp per a enviar totes les notificacions relacionades amb el viatge als passatgers en les rutes amb Balears, que en el moment de la reserva han d'autoritzar Baleària al fet que use aquest servei de missatgeria com a forma de contacte. Els passatgers rebran en el moment les targetes de la seua reserva (inclosos els vehicles) a través de WhatsApp (i alternativament per SMS en cas de no tindre aquest servei de missatgeria) excepte en el cas que hi haja documentació pendent de presentar. “El nostre objectiu és que WhatsApp es convertisca en un futur en un canal de comunicació i també de reserva, oferint un servei ràpid i de qualitat”, explica Arturo Escartí, director d'Innovació i Transformació Digital de Baleària.