Caixa Popular aposta per l’atenció personalitzada i presencial de les persones majors
La cooperativa ja complia les noves mesures imposades pel govern en les seues oficines i compta amb l’horari més extens del mercat
La pandèmia del coronavirus, la digitalització de la banca i el tancament de sucursals ha comportat que moltes persones majors se senten més perdudes que mai a l’hora de realitzar gestions bancàries. Un exemple és el jubilat valencià Carlos San Juan, el qual va iniciar la campanya anomenada “Soy mayor, no idiota”, on el col•lectiu de persones majors reclama una atenció presencial més àmplia i un tracte més humà per part dels bancs.
La campanya impulsada per San Juan i que actualment ha recollit més de 600.000 signatures a través de la plataforma Change.org, ha suposat un toc d’atenció cap al Govern Espanyol. Aquesta acció ha provocat que el Ministeri d’Economia haja anunciat que estableix el termini d’un mes perquè els bancs implanten mesures eficaces i urgents per atendre a les persones majors i acabar amb la seua exclusió digital.
L’entitat manté l’atenció personalitzada
Aquesta nova legislació no ha afectat a la cooperativa Caixa Popular, la qual no ha eliminat l’atenció personalitzada i presencial amb l’horari més extens del mercat: de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:30 h i a les vesprades de dilluns a dijous des de les 16 h fins a les 18 h. A banda de disposar de més d'11.000 caixers repartits per tot el territori espanyol.
L’entitat no haurà d’adaptar-se a la nova legislació perquè ja tractava a les persones majors “amb l’atenció que aquests mereixen, com si foren la nostra família i adequant-nos en tot moment a les necessitats del col•lectiu”, tal com afirmen des de la cooperativa de crèdit.
A diferència de Caixa Popular, moltes entitats bancàries han restringit certes operacions de tramitació mitjançant el caixer automàtic
Atenció al client de Caixa Popular
La cooperativa de crèdit, la qual porta per bandera la seua política “On toca estar”, defensa que qualsevol client mereix una bona atenció adequada i personalitzada. De fet, tot l’equip està conscienciat sobre la importància que té l’atenció al client, siga presencial, virtual o telefònica, i que és cada client qui decideix com, quan i de quina manera vol ser atés i relacionar-se amb l’entitat bancària.
Les oficines de Caixa Popular tenen l’horari més extens del mercat
Caixa Popular, des de sempre ha mostrat que és una entitat dedicada a cooperar amb les persones, destacant l’atenció al client cap a aquelles que ho necessiten i ho sol•liciten, i en aquest cas, el compromís amb els majors.