Costa Blanca aposta enguany en Fitur per una major presència dels municipis i per una estratègia experiencial

  • Costa Blanca apuesta este año en Fitur por una mayor presencia de los municipios y por una estrategia experiencial
  • Costa Blanca apuesta este año en Fitur por una mayor presencia de los municipios y por una estrategia experiencial
  13/01/2025

 

La major Fira Internacional de Turisme del món tornarà a comptar amb la presència del Patronat Costa Blanca. Esta vegada, la Diputació d'Alacant ha apostat per una major presència dels municipis i per estratègies experiencials i sensorials per al visitant. Fitur se celebrarà a Madrid al llarg de la setmana vinent. 

El programa d'activitats preparat pel Patronat Costa Blanca inclou una pionera iniciativa de street màrqueting en ple centre de Madrid, gràcies a una caixa modular interactiva; una cita gastronòmica que, sota el títol ‘Costa Blanca Wine Experience’, pretén mostrar la potencialitat de la Denominació d'Origen Vins d'Alacant i de la Ruta del Vi i la presentació en primícia, de la nova campanya turística de la província per a 2025. 

El president de la Diputació, Toni Pérez, ha assegurat que la finalitat és “prevaldre l'experiència qualitativa i no centrar-nos tant en la quantitativa, ja que les xifres ens avalen com un dels destins predilectes de l'àmbit nacional i europeu i, per això, hem de posar el focus en les emocions”. “El que perseguim en esta edició de la fira és centrar les propostes en les experiències que oferix la nostra província, en les sensacions i emocions que els visitants poden trobar en cadascuna de les nostres 141 localitats”, ha insistit Toni Pérez, qui ha assegurat que mostrarem “una Costa Blanca més experiencial que mai i amb major presència municipal, tant en IFEMA com en Callao, perquè la nostra promoció no s'entén sense els nostres municipis, que són l'ànima de la nostra oferta turística”. 

El full de ruta de l'acció promocional de la província té com a punts principals enguany l'aposta per la sostenibilitat, la digitalització i l'increment de la connectivitat en el territori, segons ha avançat el president, qui ha insistit que continuarem apostant “per la diversificació, la qualitat i la varietat dels servicis, per protegir l'entorn i difondre les bondats ambientals del territori, així com per aplicar la innovació en l'oferta del destí”. 

Per a això, segons ha concretat Toni Pérez, “hem de trobar l'equilibri entre els xicotets municipis d'interior i les grans ciutats de costa, per la qual cosa Fitur 2025 serà un aparador clau per a posicionar-nos com una destinació turística líder en varietat i excel·lència”. 

Per la seua part, el director del Patronat Costa Blanca, José Mancebo, ha precisat que les reunions professionals, les presentacions per blocs, els punts d'informació en línia i offline, la zona promocional de cap de setmana o Fitur Lgtbiq+, Fitur Cinema i Fitur Sports coparan el protagonisme de l'oferta de la província, que es completarà amb diversos xous cookings i amb altres accions de difusió del destí. 

A la Sala de Presentacions es desenrotllaran un total de 75 rodes de premsa de 45 municipis, mentres que en la zona reservada per a cuines en directe se celebraran 18 experiències culinàries de 14 localitats. Estes xifres poden augmentar, ja que l'agenda continuarà modificant-se durant els pròxims dies, tal com ha explicat Mancebo.. 

 

 

<<< Tornar a la portada