El Ayuntamiento de Dénia y Sapristi Décom triunfan en los Premios Goliads de Barcelona.
Millor campanya digital per a “Tu casa sin ti", de Turisme Dénia, Millor campanya de Valors Humans per a “Plàstic fresquet” del DNA Fòrum, finalistes en Branded Content per “Vi per a arribar més lluny” per a Vins Alacant i el títol oficiós d'agència més premiada per a Sapristi Décom. Aquest és el positiu balanç de la gala celebrada anit en la Universitat Abat Oliba de Barcelona en la XXI edició dels seus premis Goliads.
Aquest festival és especial perquè són els propis estudiants de publicitat els qui trien les millors campanyes realitzades en tot el país durant l'any. I els més de 300 integrants del jurat han posat, sens dubte, les seues mirades en la comunicació que està realitzant l'Ajuntament de Dénia en els últims temps.
Dins de l'apartat de publicitat, Sapristi Décom va ser la gran protagonista, emportant-se dues de les cinc categories i incloent una peça finalista en una altra d'elles.
“Tu casa sin ti", per a Dénia Turisme, es va alçar amb el premi a la millor campanya digital. Aquesta campanya va ser llançada en ple confinament per a estrényer els llaços emocionals amb el nostre públic turístic i va aconseguir uns grans resultats amb una inversió molt reduïda.
A més, fa a penes unes setmanes aquesta mateixa campanya ja va rebre el premi Anuaria del Disseny Gràfic Espanyol.
“Plàstic fresquet” va ser l'acció que es va llançar amb motiu del DNA Fòrum per a conscienciar a la població de l'excessiu ús del plàstic. Amb la col·laboració de la Confraria de Pescadors i del Mercat de Dénia, es va simular el pas del plàstic de les mars per la llotja i el mercat, comunicant els esforços que es fan des dels mariners pel reciclatge de les tones de plàstic que s'extrauen cada dia.
“Això és un treball en equip, no hi ha bona campanya sense un client que confia i que motiva, així que els dos premis tenen una dedicatòria molt clara, l'Ajuntament de Dénia, a la ciutat que està darrere d'ambdues. Sense la confraria de pescadors, sense el mercat, sense Aethma i sense la resta d'associacions que el van donar tot perquè les campanyes isqueren, res d'això haguera sigut possible ”, van declarar els responsables de l'agència, en la recollida del premi.
Sapristi Décom aconsegueix així superar els quaranta premis nacionals en els últims 10 anys i continua ferm en l'aposta per la creativitat i l'estratègia com a generadors de resultats.