L’Ajuntament de Pego optimitza l’oficina d’assistència en matèria de registres amb en pla Avancem

  • El Ayuntamiento de Pego optimiza la oficina de asistencia en materia de registros con en plan Avancem
  • El Ayuntamiento de Pego optimiza la oficina de asistencia en materia de registros con en plan Avancem
  28/02/2022

Els serveis de registres, empadronament i atenció al ciutadà de ‘l’Ajuntament de Pego han quedat remodelats arran de l’actuació operada en la planta baixa de l’edifici consistorial.

        Segons ha explicat la regidora d’Urbanisme, Laura Castellà, en aquest projecte emmarcat en el Pla Avancem s’ha tingut en conter l’aprofitament d’espais i de llum; s’ha dotat, a més, d’una instal·lació funcional versàtil pel treball del personal municipal.

 

NOVA ENTRADA LATERAL

 

“Els treballs han inclòs l’habilitació d’una nova entrada per l’accés lateral de baix dels porxos, a la zona coberta, on s’evita que la gent espere en perill pel pas de vehicles si estan esperant fora de l’edifici, en definitiva, un espai més segur”, ha detallat per a apuntar que la fins ara porta principal que permet accedir des de la plaça es reservarà per a esdeveniments de protocol”.

No obstant, malgrat que la tasca ha finalitzat encara no  hi ha data determinada perquè torne a la dependència municipal el personal que presta el servici, el qual actualment estan ubicats a l’edifici de la Cambra Agrària, com un altra seu l’Ajuntament que està situada a tan sols uns metres de l’edifici principal.

“Encara s’han d’acabar alguns detalls tècnics com ordenar el mobiliari o habilitar la connexió a servidors”, apunta Castellà per informar que el  muntant de les obres ha estat quantificat en 51.000 euros, dels quals el 45% del total està subvencionat per la Generalitat Valenciana i la resta per les arques municipals.

 

<<< Tornar a la portada