L’Ajuntament promociona la campanya de participació Ajuda’ns a fer una Ondara millor

El Ayuntamiento promociona la campaña de participación Ajuda’ns a fer una Ondara millor
  16/09/2021

Ajuda’ns a fer una Ondara millor ha estat elegit per l’equip de govern com a títol de la campanya de participació ciutadana que ha començat a promocionar per a animar a la ciutadania a proposar suggeriments o presenta queixes pels canals oficials de l’Ajuntament.

        “Es pretén animar a la ciutadania a què si el que busquen és una solució real en compte d'únicament repercussió en diferents fòrums que acudisquen directament a qui té la potestat de resoldre els problemes, en el cas que siguen una competència municipal, i notifique la incidència, queixa, proposta en qüestió, tenint el compromís de l'Ajuntament de donar una resposta”, ha justificat l’alcalde, José Ramiro.

        La campanya, posada en marxa des de la Regidoria de Participació Ciutadana es concreta en l'edició d'un fullet tríptic que es repartirà en els diferents edificis i espais municipals i al que es donarà difusió online. En concret, aquesta publicació informa a la població sobre el canal oportú per a transmetre a l'Ajuntament d'Ondara les queixes o suggeriments que es consideren. Canal que, segons explica el responsable de l’àrea, Miguel Gomis, és el registre d'entrada, que pot ser tant físic -oficina del Registre d'Entrada, en l'Ajuntament d'Ondara, amb horari de 8:30 a 14 hores-, com amb certificat electrònic a través del https://ondara.sedelectronica.es/ , en el tràmit “queixes i suggeriments”. “En presentar per aquest registre, el ciutadà tindrà el compromís de l'Ajuntament d'Ondara que es donarà una resposta en un temps prudencial i es derivarà la proposta, queixa o suggeriment al departament que corresponga”.

D'altra banda, sota l'epígraf Quin problema tens?, la campanya també detalla els  principals telèfons d'interès: Policia Local (092), SINMA (965085045), Ajuntament (965766000), Serveis Socials (965587667), Emergències (112) i altres incidències (Centre de Salut, fugues d'aigua o talls de llum). Un i altre apunten que amb la notificació a aquests telèfons es pretén donar una resposta ràpida i una atenció directa a alguns dels principals problemes que puga tenir un ciutadà.

A més, des de l'Ajuntament d'Ondara es recorda a la ciutadania que els membres de l'equip de govern estan a la seua disposició perquè contacten directament amb ells en els casos oportuns; i per a això el seu contacte -correu electrònic i telèfon- es remet a tota la població en la web institucional de l'Ajuntament d'Ondara. Aquesta part del fullet, amb les frases T'escoltem, l'equip de govern està amb tú o trasllada'ns les teues propostes o queixes, estem a la teua disposició, inclou les formes de contacte amb cadascú dels huit membres de l'equip de govern.

 

<<< Tornar a la portada