El servei de recollida de fem de Dénia obri una oficina d'atenció ciutadana 

El servicio de recogida de basura de Dénia abre una oficina de atención ciudadana
  09/09/2022

El servei municipal de recollida de residus sòlids urbans i neteja viària, que presta l'empresa Urbaser, obrirà el dilluns una oficina d'atenció ciutadana per a oferir informació sobre les prestacions del servei i atendre les queixes i demandes dels usuaris. Les instal·lacions estan en l'avinguda Marquesat, número 5, i estaran obertes de dilluns a divendres, de 9 a 13 hores i de 15 a 18 hores, excepte els festius. S'atendrà de manera presencial i per telèfon. 

Aquest punt d'atenció ciutadana estarà atés per un dels educadors ambientals de la concessionària, una figura contemplada en el nou contracte del servei adjudicat a Urbaser que va començar a prestar-se l'1 de juliol. L'empresa disposa de tres persones educadores ambientals encarregades d'informar sobre les millores i canvis introduïts en el servei. Des de l'1 de juliol, han desenvolupat aquesta tasca d'informació i ajuda visitant els comerços i establiments hostalers de la ciutat.

Quan s'implante el servei de recollida de la fracció orgànica, des de l'oficina d'atenció ciutadana de Marquesat es farà el repartiment de compostadores individuals, contenidors i bosses i se centralitzarà la campanya d'informació i formació de les persones que vulguen participar.

Des que va començar a prestar el servei amb les condicions del nou contracte, Urbaser ha anat introduint canvis per a millorar la recollida selectiva de residus i la neteja viària de la ciutat. Com a exemple, la recollida d'estris s'ha incrementat a dues rondes al matí i una a la vesprada. Ha augmentat també l'aigualeig dels carrers i s'ha posat en funcionament la nova prestació de neteja i desbrossament de camins i cunetes amb màquina.

Així mateix, ha començat el canvi dels contenidors soterrats en el nucli urbà i ja s'han implantat els contenidors de roba i els d'oli.

<<< Tornar a la portada