El turisme a Teulada Moraira de 2021: l'allotjament en hotels creix un 8,29% en una altra temporada “atípica”
El regidor de Turisme de Moraira Teulada, Alejandro Llobell, ha fet balanç de la temporada turística de 2021 que considera ha sigut “atípica”, donada la situació pandèmica, encara que les xifres han deixat bons resultats. De fet, es constata l'increment de visitants i el creixement en les*pernoctacions en hotels d'un 8,25%, en el període que abraça des de 2019 a 2021. També han experimentat un augment els lloguers turístics, encara que en menor percentatge (un 2,86%). Aquest increment segueix correlativament els mesos de juliol (9,94% i 11,44%), agost (5,81% i 7,83%), setembre (7,77% i 14,89%) i octubre (57,60% i 27,86%).
D'altra banda, la recentment estrenada imatge de la web ha rebut 45.000 clics i un total de 1,35 milions d'impressions durant el present exercici. Segons les dades analítiques, les ciutats i regions que més han obtingut informació sobre Teulada Moraira a través de la web són, de major a menor nombre d'impressions, Madrid, Comunitat Valenciana, Alacant, Catalunya, Sevilla i Màlaga.
A més, des de l'oficina de Tourist Info, s'han atés 10.025 demandes d'informació, i s'ha rebut a 4.535 persones.
“La persistent pandèmia, amb els seus alts i baixos, ens ha permés realitzar diverses actuacions, mantenint la destinació turística Teulada *Moraira com una destinació ideal i segur per a passar les vacances”, assenyala el regidor. Per a Llobell, amb aquestes iniciatives el que s'ha pretés és “continuar millorant i innovant de manera continuada”. Entre elles destaca l'actualització i adaptació del Pla Estratègic de Turisme, la creació de motors de cerca per al sector turístic, una sèrie de conferències i campanyes de promoció en xarxes. També han hagut diferents accions de dinamització desenvolupades amb l'objectiu de fidelitzar als visitants, com a visites guiades, teatralitzades o un certamen de fotografia submarina, entre altres.