La mercantil de carros de Pedreguer llança la campanya “Millor amb Rolser” per a promoure un estil de vida actiu i sostenible

La firma de carros de Pedreguer lanza la campaña “Mejor con Rolser” para promover un estilo de vida activo y sostenible
  28/11/2024

Rolser, la marca líder en carros de la compra amb seu a Pedreguer, ha llançat la campanya “Millor amb Rolser”, una iniciativa amb la qual es pretén millorar la qualitat de vida de les persones, fomentant hàbits més saludables i sostenibles. Amb la posada en marxa d'aquest projecte Rolser vol evidenciar i conscienciar sobre l'impacte que provoca en la nostra salut l'activitat física lleugera, com caminar en lloc d'usar vehicles en trajectes curts o evitar situacions de càrrega, a més de contribuir a cura del medi ambient.
    Els estudis científics i guies de salut a nivell mundial proposen realitzar activitat física lleugera i destaquen que diverses hores d'aquesta mena d'activitat al dia tenen un impacte clau en la nostra salut. Aquestes pràctiques representen una excel·lent oportunitat per a contrarestar els efectes del sedentarisme i incrementar l'activitat física. A més, incorporar aquestes rutines lleugeres no sols facilita la constància, sinó que permet mantindre's actiu sense grans esforços i serveix com a preparació per a activitats físiques de major intensitat.
    En aquest sentit, la campanya “Millor amb Rolser” busca promoure un estil de vida més actiu, integrant el moviment en la rutina diària, alhora que aporta solucions funcionals. Per a això, i conscients de l'esforç que moltes activitats requereixen, l'empresa dissenya carros ergonòmics que faciliten el transport d'estris aportant comoditat i contribuint al benestar físic reduint el risc de lesions a l'esquena i articulacions. Així, a través de les seues xarxes socials i lloc web, Rolser compartirà recursos pràctics per a evitar càrregues i recomanacions d'experts amb contingut educatiu, incloent-hi consells d'especialistes en benestar i sostenibilitat, i organitzarà activitats interactives per a motivar a la comunitat a millorar la seua salut i cuidar el planeta.
    “El nostre objectiu sempre ha sigut simplificar la vida de les persones, ajudant-les a desplaçar-se amb comoditat i sense esforç; amb la iniciativa “Millor amb Rolser” volem anar més enllà, i a més d'oferir un producte funcional que evita carregar pes innecessari en moltes de les nostres activitats diàries, busquem impulsar un canvi positiu en la societat. Volem demostrar que xicotetes accions, com caminar en lloc de conduir, poden generar un impacte significatiu”, assenyala Mireia Server, CEO de Rolser.
    “Amb aquest projecte pretenem conscienciar a la població de la importància de cuidar la nostra salut alhora que cuidem del nostre entorn, facilitant informació de professionals i creant eines que motiven a integrar el moviment, sense càrrega, en el dia a dia”. insisteix Server.

L'ENTORN I LA SOSTENIBILITAT

    La preocupació per l'entorn i la sostenibilitat formen part de l'ADN de l'empresa i han marcat tota la seua evolució materialitzant-se en el pensament Think Green. Com a exemple el model Clec Termo Eco 8 Plus, s'ha convertit en el primer carro 100% reciclatge i reciclable del mercat mundial, premiat per això en el 2022 amb el “Xarxa Dot Award” -un dels guardons de disseny més importants del món-. L'objectiu final és el de promoure un estil de vida més saludable, potenciar el comerç de proximitat i reduir la contaminació.

<<< Tornar a la portada