L’Ajuntament de Pego presenta el catàleg turístic audiovisual del Pla d’Identitat Local
La Regidoria de Turisme de Pego ha presentat el catàleg turístic audiovisual del Pla d’Identitat Local configurat com a estratègia d’acció per a canviar el model econòmic del municipi.
La presentació ha estat efectuada per la responsable de l’àrea, Rosa Maria Ferrer, qui ha explicat que el projecte fos un dels objectius fixat per la Regidoria de Turisme per aquesta legislatura per a donar a conèixer tot el potencial turístic que fa del poble un destí privilegiat en la matèria. Segons ha manifestat, el missatge clar que s’ha conclòs del procés “es que Pego té recursos i està dins d’un bon camí que acaba de començar”.
Per la seua banda, l’alcalde Enrique Moll, ha intervingut per a justificar la iniciativa en ares a satisfer la demanda de veïns i empresaris per a que des de l’Ajuntament es propicien noves vies de desenvolupament, “Gràcies a aquesta eina sabem el que som i el que podem aportar a la Marina Alta des dels punt de vista turístic” ha remarcat per a emmarcar la iniciativa dins del Pla d’Acció executat des del 2016. Pla que, segons ha afirma, ha comportat que la promoció del municipi haja transcendit en àmbits fins ara desconeguts amb reclams puntuals com la Setmana de l’arròs bomba o les rutes de les ermites i de les muralles que han requerit de la renovació del material promocional que es trobava obsolet. Tota eixa estratègia va a derivar en el desenvolupament en paral·lel d’accions complementàries com la bonificació de la taxa turística a empreses que desenvolupen activitats en la matèria o l’habilitació de l’oficina Pego t’ajuda per a informar i canalitzar les subvencions pel sector turístic.
Les intervencions dels responsables polítics han donat pas a la projecció dels audiovisuals elaborats.