Més de quaranta establiments participen de la campanya de fidelització del comerç de Pego “A l’estiu més prop impossible”

  • Més de quaranta establiments participen de la campanya de fidelització del comerç de Pego “A l’estiu més prop impossible”
  • Més de quaranta establiments participen de la campanya de fidelització del comerç de Pego “A l’estiu més prop impossible”
  25/07/2024

La Regidoria de Promoció Econòmica i Creama, junt a l’associació Comerç de Pego ha disposat de 12.000 rasques i 726 regals per a la campanya que sota el lema “A l’estiu més prop impossible” pretén la promoció de productes i serveis dels diferents establiments, a banda de la fidelització de la clientela.

        La campanya, finançada per la Conselleria d’Innovació Industria, Comerç i Turisme de la Generalitat Valenciana, pretén reivindicar el sector de cara a aconseguir la progressiva desestacionalització en els mesos en el que el teixit comercial pegolí mostra certa reducció en la seua activitat a causa del massiu desplaçament de pegolins a les segones residències en el lloc tradicional d’estiuejada al voltant de les platges de Dénia i Oliva.

 

DESESTACIONALITZACIÓ EN ELS MESOS HISTÒRICAMENT MENYS OPERATIUS

 

        Aquest extrem ha estat posat de relleu en la presentació de la iniciativa per part del  regidor de Promoció Econòmica-Creama, Raúl Tamarit, la tècnica de Desenvolupament Local, Alicia Carbonell, i la presidenta de l’Associació de Comerciants i Professionals de Pego, Diana Sendra, com a entitats organitzadores, els quals han confirmat la participació de vora quaranta establiments, a falta d’ultimar les incorporacions d’última hora.

        “Any rere any des de l’Ajuntament seguim treballant per un  comerç de proximitat que compta amb una gran varietat de productes i serveis” ha justificat el responsable de l’àrea, mentre la tècnica emmarcava la campanya en els mateixos paràmetres de la portada a cap en primavera a la vista del dinamisme experimentat al voltant de la participació del teixit social pegolí a l’hora de fer-se fotos als photocalls emplaçats en els comerços i penjar-les per les xarxes socials.

        Per la seua banda, la presidenta del col·lectiu dels comerciants pegolins ha expressat l’agraïment d’aquests cap a l’Ajuntament per donar-li continuïtat als projectes que tracten de fiançar els clients dels teixit comercial pegolí. Així mateix, Sendra, ha detallat el xicotet canvi operat en la campanya respecte a la d’edicions anteriors en ares a augmentar la qualitat dels regals i la sostenibilitat encara que comporte la reducció de la quantitat. “Tinc que manifestar la satisfacció de l’associació per l’adhesió majoritària dels comerços malgrat que portar a cap aquesta iniciativa promocional comporte un esforç logístic per part de tots de cara a reivindicar que a Pego el sector segueix dinàmic inclús en els mesos d’estiu, i que poden seguir tenint-lo com a referència inclús per les vesprades”. En aquest últim aspecte ha especificat que l’associació, el Creama de Pego i les Valls i l’Ajuntament han apostat per compartir en les xarxes socials els horaris d’obertura i tancament de cada establiment, el que suposa un compromís de cara a donar servei a la clientela habitual i que aquesta compte amb la possibilitat de coordinar-se a l’hora d’efectuar les seues compres durant l’època estival.

 

12.000 RASQUES PER A REPARTIR 726 REGALS

 

        Pel que fa a la dinàmica de repartiment de les butlletes per a aconseguir els regals ha explicat que s’ha optat per a distribuir a tots els establiments participants la mateixa quantitat de rasques, i que la distribució dependrà de la natura del comerç en qüestió. D’aquesta forma s’ha apostat per que els caracteritzats per oferir productes de modesta quantia en lliuren un per una compra mínima de 20 euros, i els de major volum com tendes de mobles ho facen afegint-li un zero. Tots ells, segons ha apuntat, quedaran identificats amb el corresponent cartell a la façana o a l’aparador.

        La compareixença ha estat aprofitada pel regidor per a anunciar una nova campanya de bons consum que es tramitarà en el mes de setembre per a tindre-los operatius en octubre, la qual, segons ha avançat, enguany compta amb la novetat de les empreses adherides i de la quantitat per tal de reactivar el comerç en eixe mes pont entre l’estiu i Nadal. Aquest extrem ha portat a la presidenta dels comerciants a congratular-se de la sensibilitat mostrada des de l’administració local per a potenciar el comerç en una època de l’any que ha qualificat com a “difícil”.

        Així mateix, tant Tamarit com la tècnica ADL han confirmat la celebració de unes noves Jornades de l’Arròs bomba i bombó en el més d’octubre per a tractar de crear sinèrgies entre els sector comercial i l’hostaler. Iniciativa aquesta que es vorà complementada per unes jornades formatives del comerç i l’empresa, segons Tamarit, “per a configurar un mes potent de cara a la promoció econòmica de Pego”.  

        Tots ells han convidat tant als veïns com als potencials clients de les rodalies a recolzar a un comerç pegolí caracteritzat per la personalització dels serveis, i que, a banda, en aquesta ocasió, a banda dels regals, ha volgut posar la cirereta amb una estància en un hotel valorada en 300 euros.     

 

       

<<< Tornar a la portada