Nou Espai del Client en l'estació del TRAM
Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha habilitat un espai d'atenció als usuaris en l'estació de Dénia del TRAM d’Alacant. El nou Espai del Client permet realitzar consultes i gestions sobre el servei i se suma al de l'estació d'Estels. En els pròxims mesos s'obrirà un altre espai similar a Benidorm.
En les noves instal·lacions, situades en el vestíbul de l'estació, es poden realitzar consultes sobre horaris, tarifes, itineraris o qüestions relacionades amb el servei de transport. L'usuari pot gestionar les altes o incidències dels carnets propis d'FGV a Alacant; l'obtenció de títols; la gestió de suggeriments, reclamacions i incidències per operacions efectuades en màquines automàtiques; el pagament de suplements; la reclamació d'objectes perduts; i l'obtenció de justificants en cas de retard de trens.
L'horari d'atenció és de dilluns a divendres de 7.30 a 21.30 hores. Els dissabtes, diumenges i festius de 10.15 a 18 hores, del 9 d'octubre al 8 de juny.
La Línia 9 del TRAM d'Alacant (Benidorm-Dénia) va recuperar el servei ferroviari al llarg de tot el seu traçat el passat 16 de gener. El nou punt d'atenció usuàries forma part de les iniciatives posades en marxa per FGV amb motiu de l'obertura del tram Gata de Gorgos-Dénia. De moment, i mentre se solucionen els problemes tècnics que permeten circular als nous vehicles duals al llarg de tot el recorregut, les persones usuàries de la Línia 9 realitzen transbord a Teulada per a canviar dels trens dièsel als duals, o al revés si el viatge es realitza en sentit contrari. Els treballs de modernització de la línia es van iniciar en 2016.
.