Altre premi per a Sapristi per una campanya institucional

Otro premio para Sapristi por una campaña institucional
  22/02/2021

La millor campanya en mitjans digitals durant 2020  ha sigut la dissenyada per Sapristi, agència de publicitat de Dénia, que ha rebut un dels premis Anuari d'Or. El guardó correspon a la publicitat en mitjans digitals titulada La teua casa sense tu. Va ser creada per al departament de Turisme i es va llançar durant la primera ona de la pandèmia

            Associacions de dissenyadors i creatius de tota Espanya han format part dels premis Anuaria de Disseny Gràfic. En el cas de Sapriti, La teua casa sense tu intentava reforçar el record de la ciutat i generar notorietat entre el públic visitant de Dénia perquè tinguera en compte aquesta destinació turística a l'hora de decidir on passar les seues vacances d'estiu. Un dels objectius era que l'espot es vera a Madrid i València, principals punts d'origen del turisme nacional de la ciutat.

            Alfred Pavía, director creatiu de Sapristi, explica que “mentre tots els destins mostraven el que ells volien ensenyar, les típiques imatges de platges i muntanyes, Dénia va mostrar el que la gent més volia veure en aqueix moment: les seues cases sense ells. Per a això busquem a fotògrafs confinats i els demanem que ens feren les fotografies de les seues cases perquè les peces foren el més reals possibles”. Amb aquest material es van crear “unes peces específiques per als diferents públics que van arribar molt bé a les cases”, diu Pavía, qui assegura que “van ser molt compartides i van crear uns llaços emocionals de la marca Dénia amb el seu públic objectiu en el moment en el qual més ens necessitàvem els uns als altres”.

            Al mateix temps, a Dénia es llançava una altra campanya, La recepta per a eixir d'aquesta, que va aconseguir unir als diferents sectors de la societat dianense i conscienciar a la població local de la necessitat del suport al comerç local. Tant una com l'altra van tindre una àmplia repercussió en xarxes (més d'un milió de visualitzacions) i fins i tot en la premsa nacional, aconseguint així un ampli retorn de la inversió i la superació amb escreix dels objectius proposats.

<<< Tornar a la portada