Primera FFCV: El Jávea guanya i és encara més líder, i el Pego remunta en el descompte i ix del descens

Primera FFCV: El Jávea gana y es aún más líder, y el Pego remonta en el descuento y sale del descenso
  03/03/2025

La vintena jornada ha deixat bons resultats per als equips de la Marina Alta en la Primera FFCV. En el grup IV, el Jávea va aconseguir véncer al Montesinos, cinqué classificat, per un ajustat 1-0, amb gol d’Adrián en el minut 80. El partit va estar molt entretingut, amb clar domini dels locals, que van marcar el ritme i van generar les ocasions, encara que sense massa encert.

El Jávea es va quedar amb un jugador menys en el minut 65 després de la doble groga d’Aliou, encara que l’equip local no es va vindre avall. Ben al contrari, ja que Ivorra va deixar una defensa de tres i va anar a per la victòria. En el minut 89 va arribar el gol d’Adrián després de culminar una gran combinació amb Cabo. Tres punts per al Jávea que servixen per a prendre avantatge respecte als seus immediats perseguidors, el Mutxamel i el Santa Pola, que van empatar entre ells.

També al Cervantes de Pego l’afició va gaudir després d’un final trepidant. Els rogets van anar per darrere en el marcador durant tot el partit davant l’Alcúdia, que es va avançar en el minut 3. En la segona part, en el temps de descompte, van arribar els gols del juvenil Nando i de Kevin, després d’un magistral llançament de falta, que van deixar el marcador amb el definitiu 2-1. El Pego posa així fi a una ratxa de deu partits sense guanyar –no ho feia des del passat 17 de novembre– i aconseguix, a més, eixir del descens.

UN ALTRE CANVI D’ENTRENADOR AL PEGO

El Pego va presentar importants novetats en l’alineació, com les suplències del porter Dani Vaello i del mitja punta Kevin. Tampoc va estar en la banqueta l’entrenador Guillermo, destituït dies abans, i al qual ha substituït Luis Bertó. Es tracta del quart entrenador que ha contractat el conjunt roget en el que va de temporada i que ni tan sols podrà asseure’s en la banqueta per qüestions burocràtiques.

<<< Tornar a la portada