L’Ajuntament presenta Pego, el cor de la Marina com a nova marca turística diferenciada
Projecten l’audiovisual elaborat per a impulsar el turisme de proximitat
Més de quatre-centes persones s’han donat cita al Teatre Municipal de Pego per a la presentació de la nova marca turística, impulsada per la Regidoria de Turisme i Comerç, per a la promoció del municipi.
El procés de configuració de la marca, que ha estat projectada amb el lema Pego, el cor de la Marina, ha estat argumentada per la responsable de Turisme, Rosa María Ferrer, al voltant d’una reflexió sobre les particularitats que fan del municipi un destí diferent pel fet de no ser un poble de costa ni de muntanya. “Això significa que nosaltres no podem vendre un turisme de sol i platja ni tampoc d’interior el que ens fa comunicar alguna que siga diferent a tot això”.
Al seu judici, la ubicació de Pego suposa un dels elements que el fa un lloc molt especial amb la marjal com un espai natural irrepetible, i grans muntanyes darrere que col·loca al municipi com a porta d’accés a les Valls. “Eixa ubicació condiciona també la nostra economia, perquè hem aconseguit mantenir una autenticitat que es tradueix en dos fets fonamentals com són el no viure del turisme com molts pobles del litoral i haver sobreviscut al sector primari”, ha remarcat per a extraure com a conseqüències avantatges com la escassa massificació front als pobles costaners i la manca d’aïllament del que pateixen els municipis de muntanya.