Dénia convida a la ciutadania a que aporte les seues receptes per eixir de la crisi
Nova campanya de turisme de Dénia. En este cas, no es pretén fer promoció de portes a fora sinó mirar endins, implicar tots els deniers i denieres en un moviment comú, inclusiu, positiu, que ens faça sentir-nos part d'un tot, la nostra ciutat, i que ens transmeta la certesa que, units, podem eixir d'esta situació tan difícil que estem travessant.
La campanya es diu La recepta per a eixir d'esta proposa la participació de tots els veïns, al quals sel's demana que aporten la seua recepta per a eixir d'esta. Una recepta en la qual tots som ingredients fonamentals i que hem de cuinar junts, perquè de nosaltres depén tirar endavant.
Com a targeta de presentació, es compta amb la col·laboració de sis dels millors cuiners i cuineres denieres per a desgranar quins són els passos perquè esta recepta triomfe.Són Diana Cervera, Pep Romany, Miquel Ruiz, Rosa Martí, Mari Carmen Ripoll i Diego Mena, que parlen de comprar en els negocis dels nostres barris, en eixe xicotet comerç de proximitat que ens demostra dia a dia que Dénia és una gran família. També parlen d'unió, d'eixa que ens fa falta en estos moments per a reactivar l'economia local. I ens recorda que més prompte que tard tornaran els turistes i es trobaran una Dénia preparada per a rebre'ls i segura i convençuda que tot eixirà molt bé. Este és l'enllaç al vídeo https://www.youtube.com/watch?v=93ZIwz_gnxY
Més avant, s llançaran en xarxes els testimonis de persones que representen els diferents àmbits de la societat deniera i que també ens donaran la seua recepta per a eixir d'esta. Josep Miquel Mulet, de l'àrea de ciència i investigació; Mara Bañó, hostaleria i productors locals; Luis Silvestre, de turisme i comerç local; Safir Malonda, festes; Jimmy Higueras, solidaritat i inclusió; Nando Sendra, turisme actiu i esport; Carmen Paula Romero, cultura; Jaime Mezquida, comerç de proximitat i Sergio Dénia, publicitat i entreteniment.