HLA SAN CARLOS / L'App HLA et registrarà automàticament en arribar a l'hospital
HLA San Carlos de Dénia fa un pas més en la proximitat amb els seus pacients amb la posada en marxa d'una App les característiques més importants són l'estalvi de temps per als usuaris i eficiència en la seua assistència sanitària. L'App HLA per a smartphones i tablets, dóna la facilitat al pacient, si pertany a una companyia que permet aquesta funcionalitat, de realitzar per si mateix ia través del seu dispositiu mòbil, la identificació i registre d'arribada al centre, tràmit que tradicionalment es realitzava en taulells o en caixers. Es tracta d'una aplicació amb la qual, a més d'estalviar-esperes innecessàries, podràs consultar informes d'analítiques, proves radiològiques o informes d'alta.
L'App HLA és un pas més en el compromís del Grup HLA per fer l'assistència sanitària més àgil als seus pacients i que es preocupen únicament del que és important, la seua salut. A mitjan 2017 ja es va posar en marxa el Portal del Pacient, a través del qual s'oferia un servei complementari a l'atenció personalitzada, ja que l'usuari té a la seua disposició la possibilitat d'organitzar les seues cites, rebre resultats o obtenir informació de la seua història clínica. El Portal del Pacient HLA ja compta amb més de 80.000 usuaris registrats. "Aprofitant l'exitosa experiència del Portal del Pacient, amb l'App HLA volem anar més enllà en la millora de l'atenció dels nostres pacients donant una prestació nova amb la qual reduir possibles cues a taulells" confirma Luisa Baptista, directora d'explotació i recursos de HLA.
Com aconseguir la clau i l'usuari per utilitzar l'App?
L'App HLA està disponible per a Android i IOS i tant la descàrrega, com l'ús, són totalment gratuïts. "Per protegir les teues dades i assegurar-nos de la seguretat de la informació, després de la descàrrega, serà necessari introduir la clau del Portal del Pacient. Si algun usuari no disposa d'aquesta, podrà registrar-se amb el DNI, nom i usuari però tindrà un accés limitat fins que reculli les claus definitives al taulell d'Admissió deHLA San Carlos "assegura Luisa Baptista. "Som conscients que aquest tràmit pot causar alguna molèstia a l'usuari, però han de ser conscients que la informació és molt sensible i abans de res volem garantir seguretat als nostres pacients" conclou la directiva.
Aquesta iniciativa, que pretén potenciar l'ús de les noves tecnologies i satisfer la petició dels nostres usuaris, és una eina que el Grup Hospitalari HLA posa en marxa com a resultat del compromís que l'entitat té amb l'experiència del pacient, posant en valor l'atenció i assistència sanitària d'excel·lència.