Aqualia anima als deniers a sol·licitar la factura electrònica del servei d'aigua

Aqualia anima a los dianenses a solicitar la factura electrónica del servicio de agua
  23/04/2020

En l'actual situació d'estat d'alerta per la crisi sanitària del coronavirus, Aqualia convida als seus clients al fet que continuen realitzant les seues gestions i consultes a través dels canals de comunicació digitals i els recomana que s'adherisquen al seu servei gratuït de e-factura. Aquesta eina els permetrà rebre la factura de l'aigua directament en la seua adreça de correu electrònic el mateix dia en què s'emet, podent a més consultar-la en qualsevol moment. 

Tal com s'explica en el vídeo promocional, l'e-factura aporta moltíssims avantatges al ciutadà sempre i, especialment en aquests mesos de confinament. Major seguretat, celeritat i certesa en l'enviament i recepció de les seues factures, una major confidencialitat, facilitat d'arxiu i consulta, a més d'assegurar la llegibilitat en disposar sempre de documents originals. 

A més, apostar per la factura electrònica suposa contribuir a la millora del medi ambient, en utilitzar un suport net i no contaminant. Per a sol·licitar la factura electrònica, els clients tan sols han de facilitar la seua adreça de correu electrònic, enviant un e-mail a e-factura@aqualia.es, indicant el número de contracte, població, nom i cognoms del titular i adreça de l'e-mail on desitgen rebre l'e-factura, o cridant al Centre d'Atenció al Client, Aqualia Contact. La factura electrònica rebuda disposa de la mateixa validesa fiscal i legal que la factura tradicional.   

El servei de facturació electrònica és una eina més dins del servei integral multicanal, Aqualia Contactcon el que l'empresa segueix connectada amb els ciutadans durant aquests mesos de confinament per a gestionar tots els tràmits i consultes que requerisquen. Els ciutadans tenen a la seua disposició diferents vies de comunicació buscant que estiguen contínuament informats: a part de la pàgina web, manté una comunicació activa a través del Centre d'Atenció al Client (CAC), oficina virtual, Canales de RR.SS, etc. 

A través de www.aqualia.com els ciutadans compten amb un cercador (en sis idiomes) per a localitzar en cada municipi els canals disponibles i com accedir. A partir d'ací, la web facilita informació de gran utilitat sobre els procediments administratius a seguir per a realitzar les altes, baixes o canvi de titularitat, així com les tarifes vigents, requisits per a realitzar les diferents gestions, telèfons de contacte, entre molts altres aspectes. 

Aqualia vol transmetre als seus clients que continuarà prestant el servei amb la mateixa dedicació que fins hui i mantindrà actius tots els canale

<<< Tornar a la portada