Dénia posa un telèfon de suport psicològic
El departament de Serveis Socials posarà en marxa, a partir de dilluns, un servei telefònic de suport psicològic a la ciutadana "per ajudar els veïns a travessar aquests moments complicats que poden generar angoixa, estrès i preocupació entre la població", assenyala la regidora de l'àrea, Cristina Morera.
El servei Telèfon amic estarà atès per professionals del departament i s'oferirà de dilluns a divendres, en horari de 9 a 14 hores.
S'han habilitat dos línies, una per a tractar temes relacionats amb l'àmbit familiar (nombre de telèfon 618 936 332) i una altra per parlar amb persones majors de 30 anys (número 620 636 908).
La regidora de Serveis Socials espera que la iniciativa "ajude a pal·liar la inquietud, les pors i les sensacions negatives que moltes persones senten davant d'una situació com la que estem vivint" i recorda que el servei no substitueix, ni ho pretén, a altres que puguen oferir els professionals de la salut, ni és tampoc un servei d'informació municipal ni d'atenció d'emergències ".
D'altra banda, l'Ajuntament posa a disposició dels joves menors de 30 anys el servei Consulta Jove, que continua actiu durant l'alerta sanitària atès per la psicòloga Mayte Ahuir. El telèfon de contacte és el 638 540 773.