El Departament de Salut de Dénia elabora una guia per a facilitar l'accés a les gestions sanitàries

El Departamento de Salud de Dénia elabora una guía para facilitar el acceso a las gestiones sanitarias
  20/07/2021

 

El Departament de Salut de Dénia ha elaborat un document per a guiar als pacients a l'hora d'utilitzar els serveis en funció de les seues necessitats assistencials. L'objectiu és proporcionar una millor atenció a l'usuari.

Per a això ha dissenyat una infografia que recull les demandes més freqüents i les divideix en 5 categories: Urgències, COVID, Campanya de vacunació, Tràmits administratius i Cites. El document proveeix dels telèfons de centraleta de l'Hospital, centres de salut i urgències, dels QR als enllaços per a obtindre el certificat de vacunes, l'actualització de les dades del SIP o a les Apps de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública -CSUiS- i de Marina Salut, entre altres. La infografia ha sigut enviada a tots els ajuntaments de la Marina Alta, publicada en xarxes socials i està disponible en la seua pàgina web www.marinasalud.es. 

Així mateix, el Departament de Salut de Dénia recorda als pacients que ha obert nous canals de comunicació (WhatsApp, Telegram, ChatBox i el Taulell Virtual) per a facilitar l'accés, agilitar els tràmits i proporcionar un contacte directe i de qualitat a la població de la Marina Alta. Els nous canals en línia pretenen, també, evitar desplaçaments i contactes innecessaris.

 

 

<<< Tornar a la portada