El Mercat del Riurau es posarà d’exemple de bones pràctiques a Cracovia
Jesús Pobre està de moda. No només pels seus atractius, que els té. Ni per les marques comercials que s’han fixat en ells i els han utilitzat en els seus anuncis publicitaris. El Mercat del Riurau, un projecte autogestionat que naix a l’empara de l’Associació de Veïns de Jesús Pobre i es consolida com a element de transformació de la societat i del territori i, a la vegada, com un atractiu empresarial i turístic, serà posat com un exemple de bones pràctiques en l’assemblea de ciutats creatives de la UNESCO que se celebrarà a Cracovia en el mes de juny.
Durant la presentació del documental del Mercat del Riurau, realitzat per Josete Gayà per a l’Associació Sociocultural del Mercat, l’alcalde de Dénia va aplaudir una iniciativa que, segons va dir, s’ajusta al pla d’acció de Dénia com a ciutat creativa de la gastronomia i a molts dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de la ONU.