L'Associació de Comerciants de Dénia assegura que la campanya estival no ha estat "ni de bon tros per tirar coets"
Baixa la despesa en els establiments del centre i del port
L'Associació de Comerciants Autònoms de Dénia (ACADE) ha fet una valoració de la campanya turística, que està a poc més d'una setmana de tancar la seua temporada alta, i l'ha qualificat com "estable, però ni de bon tros ha estat com per tirar coets ", en paraules del president en funcions, Jaume Mezquida. "Els associats han notat que hi ha hagut un descens en l'afluència i la despesa mitjana fet pels visitants a la zona cèntrica i marítima, mentre que a Patricio Ferrándiz, avinguda d'Alacant o el Passeig del Saladar s'ha notat un lleuger augment", ha assenyalat el president. Aquest increment, segons les valoracions realitzades per ACADE, ha pogut ser degut a la reforma d'un supermercat del Saladar que ha suscitat l'interès de molts, sobretot veïns que han acabat transitant per aquesta àrea, afavorint la despesa.
Els comerciants dels carrers més cèntrics han assenyalat que "hi ha hagut moviment, però els visitants han entrat a les botigues, han mirat i han passat com de puntetes, els costa comprar".
Per sectors, s'ha detectat una baixada important del turisme internacional i segons les seves apreciacions "els visitants nacionals s'han mantingut".