L'Audiència imposa 12 anys de presó per abusar de dos menors a Dénia i elaborar i distribuir material pedòfil

La Audiencia impone 12 años de prisión a un hombre por abusar de dos menores en Dénia y elaborar material pedófilo
  20/02/2025

L'Audiència Provincial d'Alacant ha condemnat a un home a 12 anys i un mes de presó a un home per abusar de dos menors d'edat i per distribuir pornografia infantil. A més, l'acusat haurà d'indemnitzar a les dos víctimes dels abusos amb 15.000 i 20.000 euros, respectivament. en concepte de responsabilitat civil. I amb 5.000 euros a cada una de les altres víctimes, dones i majors d'edat, a les quals va gravar en la intimitat del lavabo de les seues vivendes. 

Durant la celebració del juí, el passat 11 de desembre, tant la Fiscalia, com l'acusació particular i la defensa van arribar a un acord i es van mostrar conformes plenament amb els fets declarats, la seua qualificació jurídica i la pena a imposar.

D'acord amb la sentència, el processament va iniciar en 2009 una relació sentimental amb una dona fins a 2017. Durant este període, va conviure amb ella i amb els seus dos fills menors d'edat en diferents domicilis de Dénia. En eixes vivendes l'home va instal·lar una càmera de vídeo oculta en el lavabo. D'esta manera, va poder captar imatges íntimes tant de la parella del penat com de la filla menor d'esta, que tenia 12 anys en eixe moment, a més d'una altra menor que també va usar les dependències de la vivenda. Les imatges van quedar guardades en un ordinador.

A la fi de 2017, l'acusat va iniciar una nova relació sentimental amb una altra dona que tenia dos filles menors i va començar a viure amb elles en 2019 en un domicili de Dénia. Igual que en l'anterior cas, l'ara condemnat va gravar a la seua companya sentimental sense el seu permís mentres els dos mantenien relacions sexuals i va guardar el vídeo en un telèfon mòbil.

A més, va sotmetre a tocaments, a les dos filles menors de la dona, quan les xiquetes tenien entre 5 i 6 anys i entre 7 i 8, respectivament, va gravar eixes pràctiques sexuals i va guardar les imatges de contingut pedòfil en un ordinador.

Ja al gener de 2021, una veïna li va demanar si li podia canviar una bombeta del bany i l'home va aprofitar eixa circumstància per a instal·lar també en eixe aseso una cambra oculta davall del lavabo. Igualment, este dispositiu va captar imatges íntimes de la inquilina de la vivenda i de la seua filla en les quals les dos apareixien nues.

Durant el registre en el domicili del condemnat, es van trobar diversos dels dispositius electrònics, ordenadors, discos durs i telèfons mòbils en els quals l'home emmagatzemava gran quantitat d'arxius audiovisuals de tipus pedòfil, per a ús propi i que també compartia amb tercers.

 

<<< Tornar a la portada