La Conselleria obri la possibilitat de demanar ajudes per a compensar a les botigues de Dénia afectades per les obres
Els comerciants estan disposats a iniciar una nova etapa de diàleg amb l'Ajuntament
Llimar asprors i desfer malentesos han sigut els objectius de les reunions celebrades en els últims dies entre representants de l'Ajuntament i de l'Associació General del Comerç després de la concentració del passat 6 de juliol i les crítiques a l'equip de govern per la seua gestió de l'obres en els carrers. La tensió s'ha rebaixat i l'associació s'ha mostrat disposada a iniciar una nova etapa, en la que prime el diàleg i la col·laboració amb els polítics. El director general de Comerç, Natxo Costa, va assistir el dimecres a la trobada amb els comerciants, junt amb la regidora Eva Ronda i el vicealcalde, Rafa Carrió.
Costa va obrir la possibilitat a què els propietaris de negocis que es consideren afectats per les obres puguen reclamar algun tipus d'ajuda que els compense de les pèrdues. Ara bé, hauran de demostrar-ho. Segons els propietaris dels establiments, la presència de les màquines en els carrers ha restat clients als comerços dels carrers La Mar i Colom, situació que s'hauria agreujat amb l'arribada de l'estiu. I els de La Mar seguiran amb maquinària treballant i el tràfic tallat fins a setembre, amb la qual cosa la campanya d'estiu serà enguany pitjor.
Eva Ronda ha manifestat que el que es pretén a partir d'ara és generar bona comunicación, si bé ha matisat que mai s'ha negat a parlar i a reunir-se amb els comerciants. Ha anunciat que es reprendrà el conveni de col·laboració que va quedar en l'aire quan, segons Ronda, "Antonio Llopis (el president de l'Associació de Comerciants i Empresaris) va trencar unilateralment".