La Fira de Comerç d’El Verger agafa una dimensió més comarcal per a encarar el camí promocional en solitari
La Regidoria de Comerç d’El Verger i l’associació de comerciants COVER han configurat l’edició 2019 de la Fira de Comerç com un esdeveniment en solitari, després de que en els últims anys haja anat de la ma de la celebració del Mig Any Moro i Cristià.
Amb aquest objectiu han optat per a que la fira agafara una dimensió més comarcal, al acollir a una representació de diferents establiments de la Marina Alta de cara a interrelacionar el sector comercial vergerí amb el de la resta.
La fira ha estat inaugurada pel director general de Comerç, Natxo Costa, en companyia d’una representació de la corporació municipal presidida per l’alcalde i responsable de Promoció Econòmica, Basili Salort.
“M’ha sorprès la quantitat i varietat de estands participants a la fira, ja que comptar amb vora una cinquantena, ho fa interessant i parla molt be del teixit comercial del poble, i més si, tal i com m’ha confirmat el president de l’associació de comerciants estan obrint tendes, el que suposa que el sector en aquesta època estiga viu i en creiximent pel fet que cada establiment que s’obri no no més es per a viure pels que la munten, sinó que també ajuda a millorar i diversificar l’oferta”, ha manifestat Costa.
El director general ha fet una crida al comerç local “a afrontar la digitalització, no tant per a vendre per internet, sinó per estar ben posicionat en la geolocalització per a atraure al consumidor via on-line, el que resulta fonamental en comarques turístiques com la Marina, i que puga acudir a comprar presencialment”, ha manifestat.