La campanya promocional d’estiu del comerç de Pego aconsegueix integrar a tot el teixit econòmic del municipi per primera vegada

  • La campanya promocional d’estiu del comerç de Pego aconsegueix integrar a tot el teixit  econòmic del municipi per primera vegada
  • La campanya promocional d’estiu del comerç de Pego aconsegueix integrar a tot el teixit  econòmic del municipi per primera vegada
  27/07/2023

Un total de cinquanta-cinc establiments de tots els sectors productius participen en la campanya promocional “Passa un estiu millor amb el rasca i guanya del comerç de Pego”, que té com a objectiu reforçar el sector comercial i fidelitzar a la clientela durant els mesos que, tradicionalment, han estat de menys afluència.

        La iniciativa ha estat presentada pel regidor de Promoció Econòmica-Creama, Raúl Tamarit, la tècnica de Desenvolupament Local, Alicia Carbonell, i la presidenta de l’Associació de Comerciants i Professionals de Pego, Diana Sendra, com a entitats organitzadores, els quals han confirmat la participació de La Potingues, Fil a Fil, Óptica Pego, Lenceria Maria, Affiches, Papereria llibreria Isabel, Bobey, Gràfiques Cuquerella, Darrere de tu, Floristeria El Baladre, Capritx, Las Olas, Arial, Minimenuts, Terra Viatges, Tot en Mobles, Pego Natura, New House Project, Flors Mandràgora, Adriana moda, Babaanca, Cap i cua, Àngels, Ben net, La Placeta Bistro Pizza, Gent d’ací, Congelats Daimús, Assessoria Pedrós, Nou Estil, Unas1- espai, Al Natural herboristerías, Pepa Gonzalez, Viable, Nexo Pego, Tramuntanet, Les Valls, Xics, La Xuina de Xarito, Bernat Solucions per a la llar, Mascarell, Hábitat Pego, Moda Ana, Kanyamel tours, En Quadres, Electropons, EL Sauri d’Or, Sunsioneta Informàtica, Meraki, Coopego, Mans Càlides, La Rous Productions, Mirsen Vending, Cerrajería Torrens, Manolo fotógrafo, DAS-DING, i Moda MM.

 

CINQUANTA-CINT ESTABLIMENTS

 

        Tots ells, segons han explicat, son la mostra de que per primera vegada una campanya promocional ha aconseguit integrar a tot el teixit econòmic del municipi per a que mostre la seua diversitat i repartir més de 12.000 rasques per a les compres superiors a 20 euros que es realitzen a partir del dimarts 31 de juliol. D’aquests, ha concretat el regidor, 701 tindran com a premi “xicotets detalls estiuencs amb els quals correspondre la fidelitat dels clients: pilotes de platja, paipais, pareos, pales, tovalloles i bosses tèrmiques”. Així mateix Tamarit ha apuntat que, a banda s’ha previst com a premi més cobejat un cap de setmana en un hotel per a dues persones.

“L'objectiu de la campanya és alleugerir el descens de clients que pateix el comerç de Pego en els mesos de juliol i agost, quan gran part de la població s'emigra a la platja a estiuejar, dins de la nostra aposta per un comerç de qualitat per al nostre municipi”.

Per la seua banda, la tècnica coordinadora ha explicat que la promoció, prevista per a desenvolupar-se durant tot agost, està integrada en la campanya Súper Promi, la súper heroïna de Comerç de Pego que va repartir entre els i les escolars del municipi fundes per als entrepans i caixes per a la fruita, dels esmorzars en els col·les. “És la tercera edició i repetim perquè funciona molt bé, té molta acceptació tant entre els comerços associats com entre els veïns i veïnes de Pego”, ha apuntat Carbonell.

 

“AFERMAR AL CLIENT LOCAL I ARRIBAR AL NOU”

 

A banda, ha incidit en la importància de la participació de les empreses associades, les quals ha afirmat “cada vegada són més i a més comptem amb una gran i variada oferta, així que aquest estiu, de Pego no ix ningú per a comprar”.

        Tal consideració ha estat compartida per la presidenta dels comerciants i professionals qui ha subratllat que “la campanya naix amb l'objectiu de “afermar al client local i gratificar la seua fidelitat amb el comerç de Pego, encara que també volem arribar al client nou, que ve de fora del municipi i que cada vegada està més present”. No obstant això, ha remarcat que pel que fa als regals, s'ha apostat per productes reutilitzables i sostenibles.

        Tots ells, han especificat que aquest nou impuls conjunt per a la promoció econòmica de Pego de l'Ajuntament, l'Associació de Comerciants i Professionals de Pego i Creama Pego i Les Valls, compta amb la col·laboració de la Unió Gremial i el finançament  de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme de la Comunitat Valenciana amb l’oportuna subvenció.

 

LINIES MESTRES DE FOMENT

 

        La compareixença, on s’entrenava Tamarit com a nou responsable de l’àrea, ha aprofitat per a que fera públiques les línies mestres per a fomentar el consum local en el que queda d’exercici. Així ha  avançat que en està prevista una nova campanya de Bons Consum per a després de l'estiu com a “una altra iniciativa positiva que ajuda tant als comerços com als consumidors i que ha tingut molt d'èxit en edicions anteriors”. En eixa dinàmica ha emmarcat un projecte dirigit a ajudar les empreses a minimitzar l'impacte econòmic ocasionat pel conflicte a Ucraïna, pel fet que, segons significa “creiem que és important continuar donant suport al comerç local amb tota mena de propostes i aquesta és una molt bona iniciativa que hem de continuar fomentant fins que siga necessària”.

        A més, han informat de la jornada “L’empresa com a agent de canvi” prevista per al 20 d’octubre, que ha estat qualificada per la tècnica com “una ocasió idònia per a conéixer els instruments necessaris per a millorar l'ambient laboral i afavorir també la conciliació familiar dels treballadors”. Segons ha concretat la jornada preveu comptar amb  presència de Josep Vicent Mascarell, actual president del Comité d'Ètica i Democràcia de la Fundació Baleària, així com responsables d'empresa que ja han fet el pas i posat en marxa accions de responsabilitat social corporativa.

        Tot això a banda de la participació de Pego en el Dia del Comerç de la Comunitat Valenciana que té previst celebrar-se el pròxim 25 d'octubre.

<<< Volver a la portada