El Taulell Virtual de Marina Salut ha rebut més de 3.000 visites des de la seua posada en marxa
El Taulell Virtual del Departament de Salut de Dénia (DSD) ha rebut més de 3.000 visites des que es va posar en marxa al juny. Es tracta d'un nou canal de comunicació amb els pacients al qual es pot accedir a través de la pàgina web o descarregant-se l'APP Taulell Virtual MS, disponible per a Android i IOS.
L'objectiu d'aquest nou canal és facilitar al ciutadà la gestió de determinats tràmits perquè puga resoldre'ls ell mateix o iniciar la seua tramitació en línia. L'accés pot realitzar-se des de qualsevol dispositiu amb connexió a internet, en qualsevol lloc i moment del dia. D'aquesta manera, s'eviten desplaçaments innecessaris i s'agiliten els tràmits.
El nou canal permet resoldre dubtes, sol·licitar una cita per a rebre la vacuna contra la COVID, renovar receptes, modificar dades de la targeta SIP o sol·licitar documentació clínica, entre altres.
També, mitjançant el taulell virtual l'usuari pot contactar amb un operador a través de Telegram, ChatWeb o Whatsapp, per a resoldre dubtes relacionats amb els processos administratius o realitzar tràmits, una experiència que ja han provat més de 1.200 usuaris.
En aquesta línia, el DSD recorda als ciutadans els avantatges de disposar de l'APP Taulell Virtual MS, que ofereix la possibilitat de visualitzar les cites i proves pendents i de rebre un recordatori en el seu mòbil el dia d'abans de la cita, amb l'hora i el lloc de la visita, així com altres notificacions. “Treballem perquè siga la forma més senzilla i còmoda de gestionar les cites i d'estar informat”, assegura Juan Manuel Lacalle, director de Qualitat del DSD.